fredag 30 april 2010

Årets bröllopssäsong

Så var det dags. Idag inleds bröllopssäsongen för i år.
Kl 17 i kväll gifter sig Åkes syster med sin T nere i Lichtenstein. Tyvärr kan jag inte vara på plats men Åke har lovat att ta en massa kort. Är så glad för deras skull och det ska bli roligt att vara med på deras bröllop i Sverige sen. Inte illa att ha två bröllop, det är också därför jag väljer att gå på min bästaste A och hennes blivande As bröllop i Skällinge i morgon istället. Svårt val men det kändes bäst så här. A och A ska ju bara gifta sig en gång och då A och jag träffades dagen innan vi började på Chalmers så har jag ju känt henne längre :)
Ska bli så skönt att sätta sig på tåget ner till Göteborg i eftermiddag och bara ta det lugnt. Det har varit alldels för mycket de senaste veckorna och det börjar hinna ikapp mig nu. Mycket på jobbet, har börjat rita på riktigt :) och så mycket hemma plus golfkurs, men nu är den slut.

1 kommentar:

  1. Hoppas du haft en bra bröllopshelg!!! Vi hade en härlig eftermiddag i Blekinge i söndags. Kolla in mina bilder!
    Kram

    SvaraRadera