söndag 16 maj 2010

Härliga helger...

...har vi haft. Först var jag och Åke på ett barsit bröllop och båda var helt otoligt underbara. Har tyvär inga bilder från A och As bröllop, kameran var med Åke. Härligt att få vara med och uppleva bröllopsdagen tillsammans med A och A, vacker vigseln, trevlig middag med god mat, gott vin och trevligt sällskap och kul fest med mycket dans. Åke och familjen hade det underbart i Lichtenstein. Har sett blider och Cissi och Thomas var så fina. Synd att jag inte kunde vara med, men nästa sommar när de ska gifta sig här kommer jag att vara med. Cissi och Thomas

Familjen I

Förra helgen bar det av till Tyskland och Rügen för att fira pappas 60-årsdag. Vädret var inte det bästa men det blev ändå en hel del promenader i underbara bokskogar och på långa stränder. Åke, Henik och jag sprang tävling. Jag och H 7km och Åke sprang halvmara. Vi besökte även Prora där nazisterna byggde upp ett stort semesterkomplex på 30-talet som nu är öde. Så sjukt stort. Så klart passade vi även på att bunkra upp med öl och vin inför vår fest och reseten av sommaren.En härlig helg med familjen.



Familjen H



Ånglok i bokskogen

Prora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar