måndag 26 april 2010

Härlig och hektisk helg

Helgen har gått i ett trots att Åke inte varit hemma. I fredags drog jag ihop lite AW. Inte så många som kom men trevligt hade vi. Blev dock inte så sent. var hemma runt kl 20. Fixade lte och sedan blev det film i soffan. Vi har nu nätan fått iordning storarummet. Plockade i alla fall fram TVn i torsdags.

I lördags var det orienteringspremiär i Fagersta. Så nu har jag gjort premiär för Västerås SOK. Kändes konstigt men ändå bra. Kommer att bli toppen även om mina tummar kommmer att hållas lite extra för Sävedalens Härliga tjejer till helgen på Tiomila. Det gick ganska bra, lite jobbigt i snön som var kvar och sedan fick jag ont i knät, men inga bommar. Sen åkte jag och handlade jord och blommor. Planterade om alla krukväxter. Blev så bra. Sen fixade jag lit buffé till mig själv och kollade på film. Så klart kom jag inte i säng förrän sent.

I söndags vaknade jag utan alarm kl 9. Sen slipade jag bordet, grundade lister. På eftermidaggen åkte jag först förbi svärmor och fick topparna klippta. Vilken lyx att kunna klippa sig ofta, så nu är jag snygg i håret inför helgen. Sen bar det av till härliga L där jag hade hudvårdsklass. Många härliga skratt och snygga och nöjda tjejer. Det är en härlig kick att få så här en söndag. Ska bli kul att träffa dem igen och visa make upen.
Kvällen spenderades med tvätt och målning av lister samt lite mys med mannen min.
En bra helg på det hela taget och det var skönt med uppladdning inför det som komma skall framöver. Lovar att lägga ut bilder men just nu har vi inget internet och datorn har kraschat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar