torsdag 22 april 2010

För mycket att göra

Just nu känner jag att jag inte hinner med nånting. Det ser fortfarande ut som kriget hemma och jag kommer hem sent varje kväll. Hinner inte med då jag är så trött och hungrig när jag kommer hem. Känner att det blir lite mycket med jobb, golf och hus. Men nu är det inte så många gånger kvar. Tur att jag ska vara hemma i helgen. Åke ska till Stockholm på grabbhelg så jag har huset för mig själv. Tänkte göra orienteringspremiär i Fagersta på lördag och sen har jag MK-klass på söndag. Men utöver det ingenting. Ska bli så skönt. Nu är i alla fall storarummet snart klart. Väggar och lister är målade. Det blir riktigt snyggt. Dock kommer vi på nya projekt hela tiden. I går ihandlades mörkgrå färg till ena sovrummet. När vi var på Bauhaus i går blev vi lite sugna på medaljongtapet, men det får vänta. Åke är också lite sugen på att göra en väggmålning i storarummet, det är han som artistisk i familjen så jag överlåter det åt honom. men det blir också ett senare projekt.
Med golfen går det ok. Det är så grymt svårt, men övning ger färdighet. Känner dock att jag inte hinner träna mellan gångerna. Får se om det blir kurs idag. Vaknade upp och det var alldeles vitt på marken utanför och det snöar lätt fortfarande. Hade varit skönt med en kväll hemma och fixa.

1 kommentar:

  1. Hej kusin!
    Snö i april känns ju inget vidare, det snöade här också häromdagen. Tackar för lyckönskningar till tävlingen. Åker upp idag, tävlar imorgon och åker hem på lördag så det är inte så mycket tid att ses. Hade egentligen hoppats kunna stanna längre men har tenta på onsdag så då är det bäst att åka hem. Hoppas tiden snart börjar gå lite långsammare ;)
    Kramar

    SvaraRadera