torsdag 15 april 2010

Examenspresent

Nu är det ingen återvändo. Nu är examen tagen och så klart har jag då fått min present av Åke. Sen att jag ska börja med en gång och så snart var lite oväntat. Ikväll börjar kursen. Jag ska ge en liten ledtråd:
Åke har spelat sen han var liten och jag har lite på skoj sagt att jag önskar mig lektioner i examenspresent. Så idag kl 18 ute på Ängsö Golfklubb så börjar det. Jag har testat att slå lite men absolut inget seriöst och att Åke ska lära mig är helt uteslutet. Jag vill inte testa vårt förhållande på det sättet. Det ska helt klart bli kul och spännande och se hur det går. Är alltid roligt att ha gemensamma intressen. Önska mig lycka till.

1 kommentar:

  1. Det låter ju spännande. Lika bra att börja direkt så det inte blir en sån där grej som aldrig blir av. Ser framemot att läsa om hur det fortskrider =)
    Kram från kusin

    SvaraRadera