måndag 23 februari 2009

Bröllopsinbjudan och klänning

I går när vi kom hem igen så hade vi fått ett vackert guldkuvert. Och det innehöll en lika fin inbjudan till lillasysters och Henriks bröllop i juni. Vi visste så klart om det men det är alltid kul att få fin post. Så nu drar planeringen i gång på riktigt. Ska bli så mysigt och jag vet att jag kommer att gråta hela dan, eller nästan i alla fall. Det är ju inte varje dag min pluttfia gifter sig. Så här såg inbjudan ut:
I förra veckan fick vi ett vackert grönt kuvert innehållande denna fina inbjudan. Tur att det inte var samma dag. I lördags fick vi också möjligheten att tacka ja till inbjudan personligen till J och A som var på samma fest som vi. Det ska bli så kul att få vara med och fira på deras dag.
Som det ser ut just nu så lyckades jag och Åke hitta en klänning som jag tänkte ha på mig. Visst är den snygg. Åke har en lila slips som passar att ha till också. Skönt och inte behöva köpa en ny. Det är ju trots allt lite kul att matcha varandra. Åhh, jag älskar verkligen bröllop. Nästan så man längtar till att få gifta sig själv. Ja, ja. En sak i taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar