måndag 31 augusti 2009

Livet är underbart

Just nu lever livet. jag tog elfälten och det är så skönt. En stor sten har fallit från mitt hjärta nu är det den 20 oktober som gäller för sista tentan. Har satt upp mål för mig själv att plugga minst en timme varje dag. Nu ska jag få examen.
Helgen har varit helt underbar. seminariet var toppen, så mycket inspiration och positiv energi. bra föreläsningar och trevliga galakvällar med underhållning och en massa applåder för mina medsystrar. Härligt. Inte fy skam att få ta på sig balklänningen heller. Nästa år ska jag gå över scenen och bli hyllad. Jag är så glad att U puschade mig, det har gett mig så mycket. Träffade min unit från Oslo och det var så härligt, fick en liten present och fina ors. Saknar dem så mycket.
Efter två hektiska dagar var det skönt att bara ta det lugnt hemma hos J med mat, film och havskräftor, mums. i går söndag hjälpte mig H att slänga lite skit från lägenheten i Gbg. Den är nu uppsagd och bestktning ska göras så fort det går. Ska bli skönt att slippa tänka på den. Sen träffade jag I och det var härligt att bara prata och mysa lite. När jag kom hem hade Åke förberet grillmiddag, mys, mys.

1 kommentar:

  1. Så härligt det låter!!! Verkar som en toppenhelg....mest avundsjuk är jag på balklänningen!! Var på globröllop i helgen och tränade åter igen på att fotografera bröllop. Mycket trevligt!
    Kram

    SvaraRadera