tisdag 18 augusti 2009

Helt speedad efter tentan

Det gick ganska bra idag. Lyckades skriva på alla uppgifter. Tom beviset, tack vare min pluggkompis H som hade räknat ut vilka som kunde komma och ett av dem kom. Jippi! Hoppas, hoppas att det gick vägen. Resultaten är färdiga den 28. Jag lovar det att det blir stort kalas om det gick vägen. Så nu är det bara en kvar. Inte lika jobbig dock. Försökte mig på den i dag efter den andra tentan. Det gick inge bra. Helt tom i huvudet efter elfältet och så hade jag inte pluggat så mycket samt att det var den nya kursen och allt var på engelska samt att jag inte fick ha några hjälpmedel. Ska gå och snacka med examinatorn nu. Funderar på att tenta den i oktober och då är jag nästa klar. Målet är examen 2009. Känslan är bra och jag går just nu på speed och är helt uppe i varv. Åker hem till min älskling i kväll. Längtar så det gör ont. I morgon är det tillbaka till jobbet. Full rulle. Härligt!

1 kommentar:

  1. Hoppas, hoppas att det gick bra!!! Ha en fortsatt bra vecka!
    Kram från södern

    SvaraRadera