måndag 24 maj 2010

Bröllop på Bohus fästning

Så fint och vackert. Intimt och speglade så mycket av brudparet. Vädret visade sig från sin bästa sida, även om herrarna tyckte det var lite varmt med kostym. Tror att själva vigseln var en av de bästa jag har varit på. Middagen var god och trevlig. Många härliga skratt. Sedan dansade vi natten lång och det var skönt att Åke agerade taxi så att det inte tog så lång tid att ta sig hem. Jag är så stolt över min man, han sprang 27km innan på dagen och det var många som var inponerade av att han ska springa Stockholm marathon om 2 veckor. Tack syster för lånet av klänning, jag fick många komplimanger. Underbart att träffa vänner som vi inte sett på ett tag. Varför ligger Göteborg så långt bort?



1 kommentar:

  1. Vilken fin bild på er!
    Tycker också att Åke är superduktig! Hälsa honom från mig.
    Kram kram

    SvaraRadera