fredag 16 oktober 2009

Sista tentan ska skrivas och den ska dö

I dag drar jag till Göteborg för att skriva min sista tenta. På tisdag mellan kl 14 och 18 gäller det. Håll tummarna! Modelling and simulation eller Modellbygge och simulering. Känns så där men det är några dagar kvar så det ska nog gå vägen. Jag ska sitta på Chalmers hela helgen och på måndag. Ska bo hos L första nätterna och peppa henne och titta på Harry Potter på kvällarna. Vi påbörjade vår marathon för ett bra tag sen och ska nu fortsätta. På söndag flyttar jag till syster yster och Henrik. Är så stolt över pluttfia idag redovisar hon sin halvtid som doktorand. Helt otroligt vad duktig hon är. Så det blir söndagmiddag med mamma och pappa på besök också. Mysigt.
Nu ska jag bli färdig så jag kan lägga det här bakom mig.

1 kommentar:

  1. Klart jag håller tummarna!!! Om du kan slita dig från böckerna så titta in i min blogg och se vad jag gjort. Kul med Photoshop! Har du och Åke Photoshop och är ni kunniga i det???
    Kram

    SvaraRadera