fredag 23 oktober 2009

En hektisk vecka

Oj, oj, oj vilken vecka. Förkyld till tusen när man minst vill vara det. Blir så arg. Trots feber, snorig näsa och hosta så pluggade jag på i helgen och skrev tentan i tisdags. Innan kändes det helt ok, men inte när jag väl fått tesen. Det gick så där och tentan var jättesvår. Får hoppas att det gick. Om inte så tar jag den nästa gång.
Åke har fixat här i Vås bla så var det besiktning på nya huset. Då upptäcktes det tendens till fukt i badrummet på nedervåningen, inget akut men ändå något som måste åtgärdas då försäkringen inte täcker om det skulle hända något. Vi ville ha prisreduktion, säljaren tyckte inte det var felgjort... efter många vändor så fick vi till slut en del prisredukton och nu är detta skrivet och handpenning inbetalad. Tur att jag har en så bra pappa som vet så mycket och som pushar mig att stå på mig. Tack, världens bästa pappa. Så nu är det vårt, eller nästan i alla fall. Vi flyttar in 15 april. Det har varit mycket på jobbet för både mig och Åke också, så i går när allt var klart var vi helt matta men stolta husägare.


Framsidan(lite regning och och mörkt när vi var och kollade andra gången)


Baksidan ut mot skogen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar