fredag 30 oktober 2009

Roliga saker kommer i grupp

Gårdagen bjöd på två roliga nyheter.
Kl 8.30 fick jag ett SMS där det stod att en liten kille hade kommit till världen kl 7 på morgonen. Stort grattis M och H till lillkillen. Kvällen innan pratade jag med M då vi ska hem till Blekinge och hälsa på i helgen och hon anade att det skulle komma en liten bebis snart. Och så rätt hon fick. Får se om vi får träffa underverket i helgen, annars får det bli nästa gång.

När jag kom hem från jobbet och öppnar jag posten och vad finns där om inte en inbjudan till bröllopsfest. Det är Åkes barndomskompis M som har gift sig med E i Las Vegas! Inget Elvis-inspirerat fyllebröllp utan välplanerat sen i våras. Har sett kort och de är så fina. Stort Grattis till er båda och jag önskar er ett långt och lyckligt liv tillsammans. Själva bröllopsfesten kommer att äga rum hemma i huset i Skultuna om en månad.
Så många roliga saker på en annars ganska vanlig torsdag.

1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Tack för det fina inlägget. Det värmer massor här på andra sidan jordklotet. Hoppas ni har det bra där hemma.

    Massor med kramar / Elma och Mattias

    SvaraRadera