måndag 25 maj 2009

I Göteborg på snabbvisit

Blekinge var underbart. Skönt att umgås med mamma och pappa och sedan med syster och Henrik. Vi har fixat så mycket och det är så skönt. Vi har fixat ute och provat brudklänning och jag har snörat några gånger nu så jag vet hur jag ska göra. Sen har vi provsminkat och tom Henrik fick prova lite foundation. Ska bli så underbart att få vara med om deras stora dag.
Vi har också tat det lugnt och pratat och solat och myst. Härligt.

Nu är jag på snabbvisit i göteborg då min värdfamilj från året som au pair I USA är på besök. En annan tjej som var en av deras första au pairer bor i mölndal och har gift sig så de är här och hälsar på. fick reda på det i förra veckan så jag bestämde mig för att åka hit och passa på att träffas. jag är ju ändå "ledig". Ska bli så kul, var ett tag sen sist.

Har sökt en del jobb och jag hoppas att det blir intervju denna eller nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar