torsdag 5 mars 2009

Ett år går så fort

Får drygt ett år sedan hade jag så här långt hår. Jag, K, A och J var på The Studio i Göteborg och blev stylade och sedan fotograferade. Vilken egoboost.

För nästan exakt ett år sedan klippte jag mig och det blev så här. Jättekort. Åke gillade det inget vidare, jag var lite tveksam först men gillade det verkligen.

I dag sitter jag här och bloggar och mitt hår har växt ut en bit igen och blivit så här långt. Vad ett år rusar förbi snabbt. Bara tiden som jag har varit här i Oslo har gått så snabbt. Önskar att jag kan få ett jobb snabbt. Börjar bli lite segt det här.

1 kommentar:

  1. Det är fint vilket som! Allt klär en skönhet som du vet. Tänker ofta på dig o håller tummarna för att du får ett jobb snart. Hur går det med MaryKay? Kommit igång med det i Oslo än? Hoppas vi ses snart!
    Kramar från kusinen

    SvaraRadera