måndag 27 januari 2014

Mormor och morfars besök och början på farmor och farfars besök

Oj vad mycket kul vi har hittat på när mormor och morfar har varit här på besök. Det är därför jag har varit dålig på att uppdatera.
Förra helgen var vi i New York. Vi åkte upp till mammas kusin Amy och hennes familj. På fredagen åkte mamma, pappa, mormor och morfar in till Manhattan och jag fick stanna hemma hos Amy och leka.

.
De var och kollade på Freedom Tower och 9/11 memorial.

 Times Square

 På lördagen snöade det så vi var ute och lekte.
 Byggde snögubbe.


 Jag spelade piano.
 Sen skulle vi bada jacuzzi men det var lite varmt så jag lämnade mamma, pappa, mormor och morfar i baljan.

Här är hela familjen Sayegh, John, Sophia, Alex, Amy och Susannah.
 I veckan har vi varit hemma i Pittsburgh, pappa och morfar har varit på hockey
 I torsdag kom farmor och farfar så vi var lediga i fredags och visade dem alla Pittsburgh.
Vi åkte inclinen upp och kollade på utsikten.
 Det var jättttekallt.
 Grisarna på Wholeys spelade musik som jag dansade till.
 Sen var vi i en kyrka som har blivit ölbryggeri.

 Jag och morfar kollade så allt gick rätt till.
 I lördags var vi på Naturhistoriska museet igen. Jag grävde fram dinosaurieben. 
 Jag visade farfar de coola dinosaurierna.
 På lördagskvällen började vi mitt födelsedagsfirande och så klart hade jag fluga dagen till ära.

 Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag. Hurra, hurra, hurra!

 På morgonen fick jag presenter. Böcker, pussel, kläder, Pippidocka, balanscykel, Duplotåg, modellera, sopborstset, flygplan.
På förmiddagen var vi ute och lekte i snön med Corinne och Ryan som också har varit här och firat mig.

 Efter jag hade sovit hade vi kalas med tårta, bullar och kakor.
  Mamma hjälper mig att blåsa ut ljusen.
Kayla var också här och firade mig. Jag fick en jättefin lastbil, lektält och pusselbok.
 Här är jag med hela familjen.
Tack för alla fina presenter och grattishälsingar. Jag har haft en toppenbra födelsedag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar