måndag 13 januari 2014

Mormor och Morfar har kommit

I fredags morse fick jag värsta överaskningen. Jag kunde inte tro mina ögon när mormor och morfar var här hos oss. Som jag har saknat dem. I fredags passade vi på att vara ute och njuta av snön i Blackridge Park.
 Rutchkanan gick så fort att mormor knappt hann fånga mig. 
  Mys med morfar.
Vi åt mellanmål i parken.
 Då det inte fanns någon snö i någon backe som kunde vara pulkabacke fick morfar lite träning av att springa runt med mig istället.
 Så klart hade vi fredagsmys med Askungen. Vi fick plats alla fem i soffan.

I går var vi och shoppade hela dagen då det ösregnade. Vi fick med oss fina saker allihopa.

 I dag åkte mormor och morfar för att besöka en släkting i Missouri. De kommer tillbaka på onsdag.
 Så idag har jag busat bara med mamma och pappa. Vi har byggt höga Duplotorn och så har vi haft julgransplundring. Jag hjälpte till att lägga ner alla kulor.
När pappa skulle ut och springa spanade jag på honom genom fönstret. Visst är jag duktig på att klättra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar