torsdag 6 september 2012

Gotlandsäventyr

Tur att min pappa är så bra på att ta kort

Först var vi i Visby


 Många ruiner fanns det men de var låsta, typiskt nästa gång får vi hyra en nyckel.
 På onsdagen var vi på äventyr i naturreservatet Hall Hangvar-

 Pappa klättrar i klint


 Jag fick inte följa med pappa ut dit så jag fick äta lite gräs istället.


 Sen fick jag bada fötterna i Östersjön, det var inge kul alldeles för kallt, men stå i sanden var kul.

 Sen var vi ute på Asunden och tittade på ännu mer sten, mamma sa att de kallas raukar.

 På torsdagen var vi på Fornsalen, exprimenten var roligast tyckte ja.
Sen vilade vi i solen och jag åt lite mer gräs.

Vad är det där för en kul manick?

Fredagen regnade det bara hela tiden, så vi åkte mest bil och jag sov mest.

 Anledningen till att vi var på Gotland H och Cs underbara bröllop. Tack för att vi fick vara med och fira er.


 Innan vi åkte hem på söndagen hann vi med en tur och hälsade på Hoburgsgubben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar