torsdag 6 september 2012

Bildkavalkad från äventyret i Liechtenstein

Här kommer lite bilder från när jag hälsade på mina kusiner:

Åka flygplan är kul
Jag fick titta ut genom fönstret.
 Mys på renfällen i lägenheten i Malbun.
 Bus med faster och kusin som tog mitt flygplan hela tiden.
 Vandring uppför berget till Sareis, det var varmt, tur att det var pappa som gick och inte jag :)
 Mys med farfar och kusin.
Så här glad var jag när det var dags för dop.
Faster och farbro med lilla kusin E.

Jag med mamma och pappa
 Faster och kusin
 Pappa och faster med oss 2012or.
 Lilla E vilar i sin farfars famn. Hon är så liten.

Alla barnen. Jag, lilla F, och mina kusiner E och N.
 På detta kortet ser lilla E ut att vara större än jag ;)
 Jag fick en kram av min kusin.
 Jag fick sitta på farmors mage.
  Det var jättevarmt så jag fick prova på att bada i en sjö, konstgjord men ändå utomhus, det var första gången sommaren har ju inte varit så bra här i Sverige.
 
 Farmor tyckte jag var jätterolig när jag sprattlade men jag gör ju bara som jag har lärt mig på babysimmet.
 Farfar simmade också med mig.
 Visst är hon söt min lillkusin.

1 kommentar:

  1. Åh äntligen! Gud va skoj me lite härliga bilder!:-) det såg verkligen ut att vara fint där nere. Nej nu vill jag ut och flyga också!*avis* puss Tyra

    SvaraRadera