måndag 25 oktober 2010

Utmaning

Har fått en utmaning av Elma.

4 TV-program jag ser på:
Tittar inte på TV men jag kollar på SVT och TV4-play. Då tittar jag på Idol, Berg flyttar in, Skavlan och nyheter.

4 saker jag gjort sedan frukost i går:
Cyklat till jobbet, jobbat, ätit hemmalagade revben till lunch och hejdå-gosat med Nils.

4 saker som jag längtar efter:
Att bli Åkes fru, att bli moster, vår USA-resa och snö så jag kan åka skidor.


4 saker på önskelistan:
Att allt går bra när mostret kommer till världen och även efteråt, att alla nära och kära mår bra, fint väder den 28 maj i Västerås och att jag mår bra och utvecklas både personligt och jobbmässigt.


4 saker som jag avskyr:
Cyklister som kör som idoter, orättvisor, oärliga människor och att frysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar