torsdag 4 juni 2009

Svårt att sova

Kunde inte sova i natt av alla tankar som kör runt i huvudet. Så jobbigt. Åke sov som en prins efter en lyckad kick-off med nya projektet på jobbet som avslutades med Vikinga sittning med en hel del mjöd. Jag testade först att läsa, men andra delen i Millenium-serien är ingen bra bok för det. Sen testade jag att köra gångertabellen, men icke. Sen gick solen upp och jag vill gärna ha det mörkt. Så jag la mig i soffan och satte på en film innan jag tillslut somnade för att vakna när Åke gick upp till jobbet. Då flyttade jag över till sänge och sov till tio när mamma ringde och berättade hur glad hon är för min skull. Världens bästa mamma, hoppas hon blir frisk snart.
Vet inte varför jag inte kunde sova men jag tror det är allt med att jag äntligen fått jobb och fix inför bröllopen som komma skall och att vi har hittat hus som vi ska kolla på. Tur att det är positiva tankar. Nu har jag ätit frukost och ska hoppa in i duschen för att sedan bege mig till Helskön Dagspa för att vaxa benen. Måste ju bli fin nu. Sen blir det fix med inhandling av presenter och tal mm. Hoppas jag kan sova i natt. Vill vara utvilad till på lördag.

1 kommentar: