onsdag 18 juni 2014

Niagara fallen

Förrförra helgen åkte vi till ett helt annat land för att titta på en massa vatten. Vi åkte nämligen över till Kanada för att kolla i Niagara fallen. Det var jättehäftigt så mycket vatten.
 Först stannade vi till på den amerikanska sidan och kollade in allt vatten.


 I bakgrunden Skylon Tower.
 Jag pekade hela tiden ner på båtarna och sa båt och vatten. Oj vad glad jag blev när jag förstod att vi skulle få åka ut med en av båtarna.
 För att vi inte skulle bli blötta fick vi så här fina ponchos. Min var lite stor med det gick ändå.

 Det stänkte lite vatten och det gillade jag inte.

 Pappa leker med kameran, det finns hur mycket kort som helst. Om du vill se fler så fråga honom om det.

 Jag fick vara vaken lite längre än vanligt och fick följa med ner och kolla på fallen när det var mörkt. Coolt med olika färger eller hur?

 PÅ söndagen innan vi åkte tillbaka så tog vi en tur till ner till fallen och kollade på båtarna och allt vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar