onsdag 19 mars 2014

St Patrick's Day parad

I helgen firades det St Patrick's Day här. Detta firas med parad och mycket drickades. Tydligen är Pittsburgh parad en av de största i USA. Det var grönt överallt och vi åkte ned till Downtown för att titta i lördags. Det blåste lite kallt så det var tur att vi hade varma kläder på oss. Vi såg en massa fina Pickups, säckblåsepipare eller säckpipeblåsare, poliser, hundar. Jag fick klubbor, halsband och en fin hatt.

Här kommer lite bilder:
Jag fick sitta i ryggsäcken så jag såg över alla stora människor.
 En SWAT bil.
 Fina Softisar.
 En anka på en brandbil
Musikkår som spelar.
Säckpipeblåsare.
 Klubba är gott
Sen gick vi på finrestaurang och åt brunch/lunch.
 Mamma fick en puss.
Här är min fina hatt.

I söndags så busade jag och mamma i trädgården och jag stulade mammas solglasögon. 
 Visst ser jag cool ut?!

I förra veckan provkörde jag flygplanet på uteplatsen. Jag ville ha både mössa och keps på mig och då fick det bli så trots att det var varmt och soligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar