torsdag 4 oktober 2012

Att vara sjuk är inge kul

  Både jag och mamma har varit jättesjuka denna veckan, typiskt att pappa är borta med jobbet så han inte kan ta hand om oss. Mamma tror att jag har fått höstblåsor, hon har kollat på internet. Jag har haft ont i halsen, mat är jobbigt att äta och lite feber och så har jag fått utslag på händerna och lite överallt. Det har varit jobbigt att sova så mamma har inte heller sovit så mycket. Nu börjar jag må bättre och mamma har bara väldigt ont i halsen, hoppas vi blir friska snart.

1 kommentar:

  1. Oj oj Lukas stackars dig! Jag vet hur de känns att vara sjuk... är inne på min tredje förkylning nu på 5 veckor! Plus att jag hade höstblåsor. Eller vad de nu var? Inga synliga blåsor i munnen bara jättemycket på ens låret! De kliade inte ens men jag hade hög feber i två dagar först. Mår ni bättre nu? Kramiz Tyra

    SvaraRadera