måndag 30 juli 2012

Nystart/omstart

Tänk att det var 6 månader sen vår lilla solstråle kom till världen. Vad tiden går fort och vad underbar tiden har varit. Vad gjorde vi innan denna underbara lille kille kom till oss? 
From nu tänkte jag försöka uppdatera bloggen lite oftare och från Lukas perspektiv. Jag har helt klart blivit lite inspirerad av Teds blogg och vill göra något liknande för Lukas, även om jag inte är lika bra på att skriva underfundiga betraktelser. Vi får se hur det går. Ska även testa att blogga från mobilen. Här kommer en liten bildserie där man kan se hur lillen har växt sen starten, gossehunden fick jag när jag föddes av grannarna på gatan där jag växte upp.
Nyfödd
1 månad
2 månader
3,5 månader
4 månader
5 månader


6 månader

3 kommentarer:

  1. Jag lovar att följa bloggen :-)

    SvaraRadera
  2. Jag har saknat din mammas blogginlägg, det skall bli hur kul som helst att följa dina blogginlägg.

    SvaraRadera
  3. Vad du växer Lukas! Snart är vi lika stora... jag blev 15 månader igår faktiskt. Jättekul me nytt hus, läskigt att sova i nya rummet! Kramiz Tyrabus

    SvaraRadera