torsdag 11 mars 2010

Nya jobbet

Är nu inne på min andra vecka och det känns toppen. Kollegorna är jättetrevliga och det känns som ett bra gäng. Har inte kommit in så mycket i ritandet då jag inte har fått programmet än. Så nu läser jag mest och det börjar bli lite segt. Därför fuskar jag lite och skriver detta inlägg. Vi har börjat rita i ett nytt program och det är nytt för de flesta och sen ska vi from nu ha en annan struktur på schemat. Lite jobbigt med förändring tycker en del men jag tro det kommer att bli toppen. Så jag ser verkligen fram emot alla nya utmaningar som väntar. Tänkte försöka dra ihop någon aktivitet så vi lär känna varandra lite bättre, det är viktigt tycker jag. Det känns även toppen att vara fastanställd. Jag behöver den tryggheten och sen ska jag på praktik i verkstan en vecka. Jippi. Har även upptäkt att jag får en flyttdag med betald lön och även en i samband med bröllop. Bra tycker jag. Jag har även varit på hälsokontroll med tillhörande drogtest, jag var frisk, drogfri och mitt hälsoindex låg på 4. Noll poäng är bäst. Men nu vill jag göra lite nytta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar