tisdag 9 februari 2010

Nytt jobb!!

Idag har jag blivit erbjuden fastanställning på Bombardier. Det är på avdelningen Propulsion and Controls (PPC). Denna del utvecklar och tillverkar själva drivlinan på tåget, motor mm. Jag ska arbeta i gruppen Converters eller strömomriktare. Jag ska arbeta med schemaritning och en del korrdinering mellan konstruktörer, schemaritare och montörer. Och jag kommer att få vara med och utforma mitt arbete själv. Ska bli så kul. Jag kommer att få kontraktet via post och sedan satsar vi på att jag kan komma igång och jobba inom 2 veckor. Riktigt peppad. Idag vill jag fira och så är Åke på tjänsteresa. Har bjudit in lite folk men det är svårt på en vardag.

2 kommentarer:

  1. Grattis!!! Synd att vi är så långt bort annars kunde vi fira med dig! Trevligt att du följt våra äventyr i resedagboken. Har du varit i Chicago?
    Kram från oss i söder

    SvaraRadera