lördag 16 januari 2010

Myshelg

Äntligen är jag tillbaka i Västerås. I veckan har jag varit på en andra intervju på IKG och det gick bra. De vill ha mig nu ska det bara hittas ett uppdrag hos kund så att vi kan skriva papper. Så det känns oerhört bra. Var även på en annan konsultfirma på intevju. Så vi får se vad som händer. Tentaresultatet får jag reda på i nästa vecka. Hoppas verkligen det gick bra. Lite svår tenta, men det ska nog gå bra. Annars begär jag upp den.
I går kom Åke hem, han har varit på tjänsteresa sedan i tisdags. Vi hann precis träffas då mitt tåg var försenat från Göteborg.
Idag har vi bara tagit det lugnt och så har vi börjat planera så smått inför bröllopet. Inte så mycket bestämt men en liten bit på väg. Ska bli så mysigt.
I morgon ska vi titta på Carmen från Metropolitan i New York på Konserthuset här i Västerås. Ska försöka ta en sväng i skidspåret på förmiddagen.

2 kommentarer:

  1. Kul med bröllopsplanering. Ni har en massa mysigt framför er :-)

    Kram vännen

    SvaraRadera
  2. oj va roligt med sådan planering ;) grattis till jobbet, det kommer gå hur bra som helst.
    kram från en knäskadad :(

    SvaraRadera