tisdag 24 november 2009

8 år and counting

I dag är det en alldeles speciell dag. Jag och min allra käraste Åke har varit tillsammans i 8 år. Ja, det stämmer. Kan inte riktigt fatta det själv. Det känns som i går och samtidigt som väldigt länge sedan.

Det har varit de bästa 8 åren i mitt liv och jag längtar efter att spendera många fler år tillsammans med min älskling. Åke betyder så mycket för mig och jag är så glad att jag tog det där steget och blev tillsammans med honom för 8 år sedan. Jag var ju trots allt lite svårflörtad :)
På de här åren har det hänt så mycket med plugg, jobb, flyttar, förlovning... Det har varit skratt och det har varit tårar, det har gått upp och det har gått ner. Vi har levt ifrån varandra och vi har levt på varandra. men framförallt har vi levt med varandra och det känns undebart.

Jag älskar dig Åke av hela mitt hjärta och vill leva resten av mitt liv med dig!

1 kommentar:

  1. Åh va fint!! Ja, 8 år går verkligen fort! I vår är det min & M:s 8-årsdag.=)

    Och tänk att ni snart ska gifta er, härligt!

    Kram Maria

    SvaraRadera